Home / Каталог по автоматизації / СТАНЦІЯ Каротажні ТИПУ СКС-2АУ 1-01

СТАНЦІЯ Каротажні ТИПУ СКС-2АУ 1-01

Опис

Призначена для проведення геофізичних досліджень нафтових, газових і рудних свердловин. Для проведення електричного каротажу на багатожильному кабелі використовується пульт типу ПКМК-У. До складу станції входить панель контролю каротажу, що забезпечує контроль глибини занурення сква-жінного приладу і швидкість переміщення кабелю, автоматичну протяжку паперу в реєстраторах, реєстрацію магнітних міток.


У апаратурних стійках СКС-2АУ 1-01 є місця для установки і електричного підключення пультів ІПРКУ-А, Кура-2М та ін.


У порівнянні зі станцією СК-1-74М конструкція лебідки і редуктора спуско-підйомного механізму станції СКС-2АУ 1-01 значно посилена; є як ручний, так і гідравлічні гальма.


Станція може комплектуватися блок-балансом або підвісними і направляючими роликами, системою контролю за натягом кабелю, а також бензо-агрегатом.


Станція Каротажна типу СКС-2АУ 1-01 розміщується на автомобілі ЗІЛ-131.


Призначена для геофізичних досліджень свердловин глибиною до 2000 м. Станція СН-1-74М є комплексною і при використанні багатоканальних свердловинних приладів одночасно реєструє до чотирьох параметрів.


У постійний комплект апаратури станції типу СК-1-74М входять:


пульт електричного каротажу з багатожильним кабелем для проведення досліджень методами електричного каротажу;


малопотужний блок живлення для харчування свердловинних приладів радіоактивного каротажу та інших приладів, що працюють на постійному струмі;


реєстратор з панеллю перемикання масштабів для реєстрації параметрів в аналоговій формі на самопроявляється фотопапері;


блок живлення для харчування наземної і свердловинної апаратури напругою змінного струму частотою 50 Гц.


Для проведення інших видів каротажу в станції є уніфіковані гнізда для установки змінних панелей і передбачена можливість їх включення в схему вимірювання та харчування.


У лебедочного відділенні станції розміщуються: лебідка з приводом від двигуна автомобіля; двошвидкісний редуктор; гирлове обладнання (блоки і датчик глибин); змотувально пристрій; бензо-електричний агрегат. Свердловинні прилади для перевезення встановлюються під кузовом.


Станція змонтована на шасі автомобіля ЗІЛ-131-НА в спеціально опалювальному геофізичної кузові КФГ-131-02.


Комплект ЗІП, а також прилади (електронний осцилограф, тестер і ін.) Забезпечують контроль за роботою апаратури та при необхідності її ремонт.



Технічні характеристики


Глибина досліджуваних свердловин 2000 м. Число жив каротажного кабелю 3. Швидкість каротажу 100 … 10 000 м / год. Число каналів аналогової реєстрації (з використанням двох осцилографів типу Н065) 8. Параметри пульта ПКМК-У: частота харчування зондів 12,5 Гц; максимальний струм 200 мА; число вимірювальних каналів 2. Харчування: станції-від мережі змінного струму напругою 220 В, частотою 50 Гц;


свердловинних приладів, що працюють на постійному струмі, -від блоку БПМ постійним стабілізованою напругою 20 … 400 В і струмом 40 … 400 мА; свердловинних приладів-від блоку управління свердловин-ними приладами (БУСП) постійним нестабілізованою напругою до 250 В при струмі навантаження 0,9 А; притискних пристроїв свердловинних приладів-від БУСП змінним нестабілізованою напругою 50 … 400 В, при струмі навантаження до 1 А.


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *